… Po otoku Lefkada

….. Osebna doživetja …..

Otok Lefkada je eden od mnogih grških otokov, ki privablja turiste od marsikod, predvsem lastnike jaht. Otok se nahaja ob celini na zahodnem predelu Grčije. Tu lahko vidimo različne plaže, najlepše na zahodni obali otoka, kjer nam odtenki barv morja jemljejo dih.
Dopust se vsekakor lahko popestri s kakšnim izletom (organiziranim ali v lastni režiji), saj te možnosti obstajajo. Otok Lefkada je zelo priljubljen tudi pri ljubiteljih vodnih športnih aktivnostih (pri windsurferjih), kajti na južnem predelu otoka v letovišču Vassiliki in ob mestu Lefkada so zanje dobri pogoji.
Ob glavnem mestu Lefkada je velika urejena marina, so pa tu zelo aktualne organizirane letne regate, največje v Mediteranu.
Potovanja so sicer na splošno včasih bolj … včasih pa tudi manj obarvana z raznimi doživljaji. V nadaljevanju si lahko preberete moje dogodivščine iz tega čudovitega otoka … hkrati prilagam tudi podrobnejše opise nekaterih krajev, različne informacije, ki bi morda tudi vam lahko prišle prav, priložene pa so tudi fotografije z imeni krajev, zalivov, plaž…
 Vabljeni na branje!!

Trenutno se nahajate v rubriki “Moja potovanja”, kjer opisujem osebna doživetja iz tega otoka. Splošne informacije o otoku Lefkada pa si lahko pogledate tukaj podDestinacijaLefkada

Prihod na otok Lefkada

Grški otok Lefkada spada v skupino Jonskih otokov … mi mu pravimo Lefkas, imenujejo ga pa tudi Lefki, kar pomeni »lepi«.
Otok Lefkada je peti grški otok po vrsti, na katerem sem letovala in si ga ogledala skoraj v celoti.

Če se ozrem nazaj in primerjam vse obiskane grške otoke, lahko rečem, da je ta otok eden mojih lepših … morda tudi zato, ker je precej zelen, predvsem pa so me fascinirale plaže zahodne obale otoka Lefkada s čudovito turkizno barvo morja …. beri naprej

Letovišče Nydri

Nydri je največje letovišče na otoku Lefkada (Lefkas), skozi katero poteka glavna cesta vzhodnega dela otoka, ki pa se vsak večer v predelu centra letovišča zapre (promet se namreč preusmeri na stranko cesto) in glavna cesta se za nekaj ur spremeni v sprehajalno promenado, ob kateri so številne trgovinice, manjše pekarne, lokalčki …  na nasprotni vzporedni strani … ob morski strani pa se v precej dolgi liniji vrstijo različni lokali, taverne ter restavracije, ki poleg domače tradicionalne grške kuhinje ponujajo tudi tuje dobrote, na primer iz italijanske kuhinje.

Skoraj celotno letovišče Nydri sva seveda raziskala že prvi dan.
Ob prihodu v hotel in po namestitvi je bila ura že pozno popoldan in zaradi vožnje, ki je navsezadnje v celoti trajala kar dovolj dolgo, čeprav je bil let kratek, sva že čutila lakoto. Najin hotel je stal tik ob plaži in sva jo lahko videla tudi iz najinega balkona … nekaj korakov … in že sva bila na njej.
…. beri naprej

Izposoja avtomobila

Ob prihodu na otok Lefkada nam je vodička pri opisovanju otoka omenila tudi čudovite plaže na zahodni obali. Vsekakor sva te plaže želela videti , tako sva se odločila, da si najameva vozilo in se hkrati zapeljeva še malce po otoku, otok Lefkada namreč ni tako velik.
Naslednji dan sva takoj po zajtrku šla v iskanje avtomobila v rent-a-car, ki je bil precej blizu najinega hotela, videla sva ga namreč že takoj ob prihodu v Nydri. Izbire sicer ni imel velike , vzela sva, kar je pač bilo na razpolago, vendar sva kasneje, ko sva se vozila naokoli, videla še druge izposojevalnice z večjo izbiro in boljšo ponudbo. …. beri naprej

Južni del otoka

Letovišče Nydri leži na vzhodni obali na sredi otoka Lefkada in kot sem že omenjala skozenj poteka glavna cesta iz smeri mesta Lefkada in naprej proti jugu otoka.
Po prevzemu avtomobila, ki sva ga najela, sva takoj krenila na pot … sprva na jug otoka Lefkada, kamor je vodila cesta … in nato naprej proti zahodu do čudovite plaže Porto Katsiki, pred tem pa sva se odločila, da si spotoma ogledava še kakšen zalivček in se podkrepiva, preden greva na plažo  … nekaj uric za »namakanje« v vodi in sončenje je namreč za naju več kot dovolj … beri naprej

Plaža Porto Katsiki

Znamenita plaža Porto Katsiki leži pod pečinami na južnem delu zahodne obale otoka Lefkada … in tja sva tokrat bila namenjena.

Ob vmesnem postanku v vasici Vassiliki sva se po obilnem in okusnem kosilu odpravila naprej.
Letovišče oziroma vasica Vassiliki leži v globokem zalivu na južnem predelu otoka Lefkada. Precej veliko letovišče ponuja kar pestro izbiro, poleg seveda kopanja na peščeni plaži in uživanja v odlični kulinariki se lahko turisti tudi rekreirajo na valovih morja, tu so namreč odlični pogoji za windsurferje … ki pa jih je prijetno tudi opazovati.
V času, ko sva odhajala iz vasice Vassiliki, so turisti še vedno prihajali na kosila, midva pa sva se napotila nazaj proti avtomobilu, da nadaljujeva pot, saj sva imela pred seboj še kar nekaj kilometrov. …beri naprej…

Vasica Agios Nikitas

Najin čas na znameniti plaži Porto Katsiki na zahodni obali otoka Lefkada, kjer sva se predajala soncu in morju, je prijetno in kar prehitro mineval, sonce pa se je medtem že napotilo proti obzorju. Ker sva imela do najinega hotela v letovišču Nydri še kar nekaj vožnje, sva se iz plaže odpravila malce prej.
Nazaj sva se vračala po drugi strani … proti severu ob zahodni obali otoka Lefkada. Pokrajina na tej strani otoka je precej drugačna od vzhodnega dela.

Mesto Lefkada

V preteklih objavah sem že omenjala, da ima otok Lefkada istoimensko glavno mesto … mesto Lefkada. Mesto se nahaja na skrajnem severo-vzhodu in sicer takoj ob vstopu na otok, cesta namreč poteka tik ob mestu, oziroma gre skozi obrobje mesta. Na eni strani se mesto zaključuje ob kanalu, čez katerega je postavljen simpatičen lesen most, ki ga turisti radi uporabljajo za fotografiranje, ….

… na drugi strani pa mesto objema velika moderna marina, v kateri je prostor za kar 620 večjih jaht … in priznati moram, da je pogled na marino veličasten, nama jo je uspelo namreč videti čez dan. …beri naprej…

Izlet na celino … Parga

Na otoku Lefkada je marsikaj zanimivega na ogled, vendar naju je v času najinega dopustovanja na tem otoku kljub temu zamikalo, da bi se zapeljala še malce po celini, glede na to, da je dostop do celine preprost … poleg tega sva imela najet avto še za en dan … in tako sva šla na izlet…
Zjutraj sva si seveda obvezno privoščila jutranjo kavico … si zraven še dodatno podložila želodec z obilnim zajtrkom ter se nato odpravila na pot.
Cesta naju je vodila najprej proti mestu Lefkada, tam sva prečkala tamkajšnje tako imenovano mokrišče, se zapeljala čez most in prispela na celinski del, se vozila najprej v smeri Preveza, kjer je tudi letališče … ter nato vožnjo nadaljevala ob obalni cesti v smeri proti večjemu pristanišču Igoumenitsa, oziroma drugače povedano … v smeri severo-zahod.

Dolina slapov

Otok Lefkada je eden redkih grških otokov, ki ima lasten vir vode, vendar čez poletje malce usahne. Se pa na otoku nahaja tudi višji slap in tako sva se odločila, da greva na krajši pohod in si slap tudi ogledava…
Področje se imenuje Waterfalls in se nahaja v kotlini blizu letovišča Nydri.
Ker so običajno poletni dnevi na grških otokih precej vroči, sva krenila na pot takoj po zajtrku. Do slapov je iz centra letovišča Nydri približno tri kilometre in  nama se je zdela razdalja ravno pravšnja za dopoldanski krajši pohod. …beri naprej…

Izlet z ladjo …. 1.del

Izleti z ladjico so se mi vedno zdeli zelo zanimivi … in lepo popestrijo dopustniške dni. V letovišču Nydri, kjer sva dopustovala, je bilo možnosti izletov z ladjami dovolj in odločila sva se, da greva na enodnevni izlet, ki vključuje kopanje na eni najlepših plaž, to je Egremni beach, ta leži na zahodni obali otoka Lefkada, hkrati pa bil v programu obisk dveh tradicionalnih vasic na sosednjih otokih (na Kefaloniji in Itaki) ter ogled jame na otoku Meganissi..

Izlet z ladjo …. 2.del

Naša plovba ob zahodni obali otoka Lefkada se je nadaljevala … plaža Porto Katsiki je bila že za nami, pred nami pa je bil pogled na navpične, pretežno bele pečine, ki so se dvigovale visoko nad morjem, morje okoli nas pa je bilo lepe modre (ne preveč temne) barve.
Od daleč se je nato pod pečinami videl tanek bel pas, ki je ločeval morje od pečin in je sčasoma postajal čedalje bolj viden, morje pa je dobivalo lepšo in lepšo barvo, prelivajočo v turkiznih odtenkih. Približali smo se obali in pred nami je bila plaža imenovana Egremni beach…

Izlet z ladjo …. 3.del

Od plaže Egremni smo se polni prijetnih vtisov od čudovitega morja vračali proti jugu … po isti poti … ob zahodni obali otoka Lefkada mimo plaže Porto Katsiki, ki je bila sedaj že popolnoma obsijana s soncem … ter nadaljevali pot.

V eni uri smo prispeli do severnega dela otoka Kefalonia … pravzaprav med otokoma Kefalonia in Ithaka in kmalu se je prikazal prvi skriti zaliv, v katerem smo lahko videli različna plovila, v ozadju pa majhno vasico… Fiskardo seveda.

Ladja je pristala ob pomolu in čas je bil za izstop… …beri naprej…

Izlet z ladjo …. 4.del

Naša izletniška plovba iz vasice Fiskardo na otoku Kefalonia se je nadaljevala.

Ob otoku Kefalonia leži otok Ithaca in naš naslednji cilj na našem izletu je bil obisk majhne tradicionalne vasice Kioni na otoku Ithaca.
Otok Ithaka nam je znan kot Odisejev dom. Majhen otok ima le malce več kot tri tisoč prebivalcev, vasice po otoku pa so barvite in preproste … najbolj znana med njimi je Kioni, ki leži na severnem delu otoka. Pravijo, da je postanek v tej vasici obvezen.  …beri naprej…

Zadnje objave:

Teme spletne strani: moja potovanja, dogodivščine, dogodki, stik z naravo, naš vsakdan …